Tatlimomy canım hiç bilmiyorum bnm saçlarım kıvırcık çok kısrışık bi saçti ve DP ünlü olmadan önce favorimdi yani yumuşacık yapuyodu saçımı krem bile kullanmama gerek kalmıyordu ama sonra dp reklama faln çıkardılar ünlendi krem falan çıkardı kullandım saçımı süpürge gibi yaptıgı için bıraktım bide ünlü olmadan önce 1000 mlmdi şimdi 500ml baya değişti önceden 2 3 ay gidiyodu bide bana o sampuan
şimdi bi elseve bi pantene gidiyorum ama şimdi saçımı yumuşatan tek şey duştan sonra elseve’n amla içerikli saçkremi