Merhaba bebeğim 4 ay 21 günlük,
Son iki gündür uykuya direnme, emerken kendini yay gibi geriye atma, ağız zaten 3. aydan beri salya içinde, kendi parmaklarını ve tutunca benim parmağımı ağzına götürme, parmağımı ağzına sokunca sakinleşip mutlu olma halleri, emzik zaten tutmuyor ama emziği verince ağzına sokup ısırmaya calısıyor kenarlarını, sürekli ağlak mızmız mod, cocuğum resmen mutsuz cok üzülüyorum. Kucak istiyor kucakta bile ağlıyor. Zar zor uyuttum şimdi. Diş kaşıyıcılarımız falan var? atağı çok şiddetli yaşamadım zaten cok kolay bir bebek değil ama meme reddi falan olmadı. Asıl atak bu mu yoksa diş mi sizcee?