Merhaba arkadaşlar 3 buçuk yaş oğlum var ve taşınıyoruz 5 senedir evlendiğimden beri aynı evdeyiz oğlumla ilk defa taşınma sürecimiz olucak sorum şu ki ev çok güzel çok beğendik oğlum alışır mı ve şuan ki oturduğumuz evi ister mi gitmek isterse bu durumda ne yapmam lazım ne diyip ikna edip mutlu olmasını sağlayabilirim 😊