limonludondurma_ İnsan daralıyor bunalıyor haklısın. Benimkiler de emmedi ilkinde 8 ay boyunca 3 saatte bir sütümü sağarak verdin gece gündüz ger sağmada 1 saatim giderdi. Kolik bi bebekti ilki 4 ay aralıksız ağladı. Alerjisi vardı bi yandan çok katı diyet uyguladım (çekirdek, tatlı, susam, gluten, her türlü süt ve süt ürünü vs vs). Annelik çok çok zor gerçekten. Ama geçiyor unutuluyor, her şey giderek güzelleşiyor, şu an yaklaşık 4 yaşında büyüğü bayılıyorum her haline 🥰 küçüğü 6 aylık bi 2 yılım daha var 😀