Kızlar öncelikle bende pkos var. Doğumdan sonra da geçmedi. En azından muayne olduğumda öyle dediler. Oğlum şuan 12 Ay 20 günlük. Sezeryan doğum yaptım. 3 aylık iğne ile korunuyorum.
Her ilişki sonrasında kanamam oluyor. Ara kanama tarzında. Sulu pembe veya kırmızı oluyor. Başta önemsemedim ama gerçekten farklı bir boyuta geçti artık.
3 aylık iğne kullandığım için adet olmuyorum. Pkos olduğundan hamilelik öncesi ayda 2 kez adet oluyordum. O yüzden çok rahatım da. Acaba diyorum 3 aylık iğneyle mi alakalı. Ama emin de olamıyorum. Ve ayda 2 kere adet olduğum için bu korunma yöntemi de işime geliyor 🤦🏽♀️
Doktora gitmem lazım farkındayım. Doktora randevu da alacağım. Ama bu durumda olan annelerimiz var mı çok merak ediyorum. Korkmam gereken bir şey mi emin değilim. Tecrübeli annelerimiz beni bilgilendirirse sevinirim.