_tosbiginannesi_ eslemelf benden ürün almamışsınız dolaptan. Evde olamıyorum pek o yüzden elden alma işi biraz zor olabilir🥹
sezer2022 Rez her hangi bi uygulama üzerinden almazsan kargo çok pahalı oluyor canım, ben bebek sünnet kıyafetini 100 liraya satmıştım 200 kargo çıkmıştı, kadın haklı olarak almaktan vazgeçmişti
eslemelf _tosbiginannesi_ ne zaman evde olursunuz peki çok yakınız gece bile gelip alabiliriz sıkıntı değil
_tosbiginannesi_ eslemelf şuan evimde değilim, pazartesi veya salı olabilir en yakın çünkü ben yarın akşam veya pazartesi sabahı evde olabileceğim ☺️
_tosbiginannesi_ eslemelf bir de sizden önce başka bir arkadaş sormuştu eğer almayacak olursa size dönüş yapabilirim üst üste yazınca kafam karıştı 🌸
eslemelf _tosbiginannesi_ kusura bakmayın ben kızım için çok istiyorum da almayı ondan heyecan yaptım herhalde 😁
_tosbiginannesi_ eslemelf bana Gardrops hesabımdan yazsanız oradan görüşsek olur mu hesabınız varsa eğer