_tosbiginannesi_ Kullanıma engel olmayacak kusurları mevcuttur tanesi 10₺ye bile gelmiyor uygun fiyata satışa sundum 💞💞
Rez _tosbiginannesi_ o uygulamayı kullanmıyorum. Karar verirsem direkt burdan gönderim yapar mısınız acaba
sezer2022 Rez her hangi bi uygulama üzerinden almazsan kargo çok pahalı oluyor canım, ben bebek sünnet kıyafetini 100 liraya satmıştım 200 kargo çıkmıştı, kadın haklı olarak almaktan vazgeçmişti