Eymenveanne bence kesinlikle bütçe ile ilgili bir şey. Joie den de memnun kalan var, pregodan da ya da mamas papastan, inglesinadan da vs gibi. Ben cybex eezy s twist +2 modelini kullanıyorum şuan bebeğim 4 aylık olduğu için puset ve puset aparatını da aldık. Gerçekten sürüş konforu harika tek elle şuan 7 kg olan bebeğimi çok rahat yönlendiriyorum, arnavut kaldırımı olan yerlerde rahatlıkla ilerleyebiliyorum. Bebeğim de pusetinde uyumayı seviyor diğer markalara göre pusetin içi biraz daha puf puf ben o yüzden puset minderi almadım. Kısacası çok memnunum eşimle çok beğendiğimiz için bütçemizi bir tık zorlayarak aldık. görümcem de bagiden çok memnundu 3 yıl full performans kullandı fakat ilk 6 ay kadar doona kullanmıştı.