E_Defne 3-4 saatte zaten süt ılımış oluyor hatta soğumaya yakın diyeyim. Ben mesela akşam 7-8 gibi mayaladıysam gece 12 de buzdolabına koyuyorum ama ertesi akşama kadar agzı açık kalıyor yani hemen kapatmıyorum kavanozu akşam yemeği saatine kadar duruyor sonrasındada taş gibi zaten kıvamı