Tusel14 bizimki de 4.500 den 14 bin dedi yalvar yakar 12.500e düşürdük sonra kredi çekip ev almaya karar verdik ve ev aldık bebeğim küçük ama çalışmam lazım bu yüzden sırf ev sahipleri ile uğraşmak istemediğimiz için aldık açıkçası cidden berbat bir dönemdeyiz beş yıl önce bu şehre ilk geldigimde ev sahibi iki yıl zam bile yapmamıştı evi dönem ortasinda tutmuştum yüksek fiyattan girmiştik konuşunca sonraki yıl zam yapmamıştı şimdi ise hale bak imkansız zam yapmamaları… TÜFE oranında yapsalar bin şükür kafalarına göre yapıyorlar