[silindi] Sev195 evet yaptim 3kg verdim 7gunde ama sutumse azalma oldu ozel dktr.dedigi su sutun kalitesi azalir inst ve nettede cogu diyetsizyen emzirirken önermiyorlar
Cihangr Sev195 ben bilinçli olmadan yaptım tüm doğum kilomu verdim evlendiğim kloya kadar düştüm şuan inşallah dahada veririm
Deletedmom772 [silindi] yani oglen 12den 8e kadar yemek yeye biliriz .ertesi gun 8den 12ye kadar hic birsey yemiyoruz su içe bilirmiyiz yani?
[silindi] DuyguSentrk oglen 12den aksam 8e kadar yemek ye tabiki.ekmek seker vb dikkat ed aksam 8den ertesi gun 12ye kadar su sekersz cay disinda yicek yenmicem 7günlük uf diyeti adi
DuyguSentrk [silindi] 1 haftada 3 kilo gayet iyi tebrik ederim darısıda başıma ins bende deniyim peki zorlandınız mı yaparken ?
[silindi] Deletedmom772 yok soyle oglen 12_aksam8e kadar ye😂sonra ki oglen 12ye kadar su şekersiz cay kahve serbest ama 12ye kadar yemek yemek yok
Deletedmom772 [silindi] ben emzirmiyorum aslinda yapabilirim.gelki bu bogaz mide varya bacim ah ah onlar biliyonmi nasil fena arkadaşlar.😂
Deletedmom772 [silindi] doğum kilolarini vermek için her halt karistirdim valla .her diyet yaptim.gitmek bilmiyo.10 kilo gitmiyo .napsam gitmiyo.bunuda denicem gider insallah😂