srpznr ElvisDemir-moms benim de bir dönem sütüm azalmıştı bir emzirme danışmanından destek aldım. Her emzirme sonrası 10 ar dk göğsümü sağdım göğüslere uyarı vermek çok önemliymiş. Solgarın takviyesini önerdi ( kullanmadım) Süt yapan şeyler tükettim ama en etkilisi günde 3 lt su ve sağım yapmak. Bir de süt artıran bi sağım var o da çok etkili oldu.
ElvisDemir-moms srpznr sağımı videolardada gördüm bugun öğrendim onuda ama henüz başlamadım elektrikli pompa almamıştım manuellede sanki yapamıyorum gibi🙄
Beyzanrrrr ElvisDemir-moms benm 2.5 yaşındaki oğlum 4 ay atağındaykrn emmeyi bırakmıştı o zaman acayip stresten fışkıran sütüm azalıp damla damla geliyordu Dut kurusu aldım aktardan günlük bir avuç yedim Birde kuru incir satılıyor marketlerde ondan alıp cezvede bir bardak suyla kaynattm hem suyunu hem kendisini yedim içtim Acayip süt arttryor ikisi sütüm bununla eskisi gibi yerine gelmişti 1 ay daha emdi ama maalesef bıraktı eşşek 🥺🥲 Şuan da da 1 yaş bebem için bestlak damlayı kullanıyorum oda süper Yorgun dğştüğümde veya beslenmedğimde düzenli kullanırım Ve en önemlisi bol su
ElvisDemir-moms Beyzanrrrr ayyy onlarıda alayım yarın işe yarayacak ne var ne yok eve yığmayı düşünüyorum çünkü insan besleyemiceğim diye düşünürken daha çok üzülüyor
dusgezgincisi ElvisDemir-moms e bebekte satılan promaltlar var onu deneyebilirsiniz onun dışında teyzene ve birçok kişinin önerdiği kimyon çayları çok etkili bestlak falan hikaye
[silindi] annebebe3 kesinlikle kızım alerjik bebekti 7 ay boyunca sadece patates zeytin domates yiyebildim, herşey yasaktı O surecde emzirebildiysem bu takviye sayesinde
[silindi] annebebe3 evet sabah öğlen akşam 2 şer tablet Ama ben demir ilacı kullanıyordum tiroit filan onlarla cakistigindan zamanı 5 tablet alın dedi 5 kullandığım halde etkisi oldu
[silindi] annebebe3 sabah kalkıp 1 tane atıyordum yarım saat sonra 1 tane daha öğlen 3 gibi yine yarım saat arayla 2 tane atıyordum en sonda akşam 6 ta 1 tane
defnnee Benimde beneğim emmedi sağdım verdim 1,5 aya kadar sonra bıraktım sütüm azalınca ama elimle sıkınca hâla geliyor şuan 2,5 aylığız çoğalırmı birşeyler yapsam emer mi geri memeyi