anneann Hanımlar bebeğimi ellerinden tutup yürütmeye çalışıyorum ama bir ayağını sürekli y İçe basiyor neden olabilir yürümeyi bilmediğinden dolayı mi yoksa ayağında bir sorun mu var nedendir
Qunqnir anneann içe basma 18 aya kadar devam edebilir diyor doktorlar. Halen devam ederse doktora götürmek gerekiyor. Ben çocuğuma ayakkabı alınca içe basması azalmıştı biraz. 19 aylık tam geçmedi doktora götüreceğim
Lolik anneann oğlumda elinden tutup yürüttüğümüzde tek ayağı garip basıyordu yürümeye başlayınca düzeldi muhtemelen kasları tam gelişmediği içindir