ezgiii12490 benim de 4 ay 4 günlğk oğlum vae 3.ayından beri kakasını en az 6 günde yapıyordu daha fazla yapamadığı da oldu. Arada ıkınıyordu ama çok huzursuz değildi. Benim doktorum bu durumun normal olduğunu söylemişti, her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı verin ilaç vermektense demişti. Ben çok ısrarcı olunca da fitil yazdı. Huzursuz olduğu günlerde zeytinyağı verdim 2-3 günde yaptı ama hiç ilaç ya da fitil vermedim çünkü normal bir durummuş bebeğimin vücuduna boşuna ilaç girsin istemedim 😕