ezgiii12490 ya sanırım 3-4 ay civarı bebeklerin kronik sorunu bu. 1-2 aylık dönemde günde 3-4 kaka yapan bebekler biraz daha büyüyünce bir anda kaka yapamaz oluyorlar. Burada da çok fazla okudum. Bizim de başımıza gelmişti. Benim bebeğim günde 5 kaka yapardı ortalama. Bir anda hiç yapamaz olmuştu. 10 günü buluyordu kaka yapması. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar. Evet ama bebeğim ıkınıyor, aşırı rahatsız oluyordu. Lavman yapıyordum. Ama lavmanla da nereye kadar yani. Popo kaslarına zararı çok fazlaymış. Ben de doktorumla konuştum. Duphalac(oralac) şurup verdim. Doğumdan sonra ben kullanmıştım. 3ml kadar verebilirsin dedi. Ay her verdiğim gün kakasını yaptı bebeğim. Sabah saatlerinde veriyordum öğlen 1-2 gibi rahatça yapıyordu. Yaklaşık 10 gün kadar verdim. Sonra kendiliğinden düzeldi. Şimdi 5 aylık. (Maşallah)Her gün 1 kez yapıyor kakasını çok şükür.