10 aylık bebelerin canım anneleri bi ses verin sadece bizdemi bu huysuzluk . 10. Ayına girecek 3 gün sonra ama iki gündür bizim oğlanda bi huysuzluk basladı öncesinde çok uyumluydu emekler yemeğini yer uyku saatlerinde uyur rutin beni ısırır falan şimdi bi çığlık çılığa ağlamalar sanki etinden et koparıyosun titreyerek boyle uykuya gecmek istemiyo ama gözlerden uyku akıyo falan normalmi acaba yoksa gercekten bi sıkıntısımı var