Merhaba herkese. 2 çocuk annesiyim küçük bebeğim henüz 6 aylık. 9 gün önce eşimle ilişki yaşadık, adet olmama 4 gün vardı. Prezervatif kullanıyoruz. Ama adetim hala başlamadı 5 gün gecikti. Normalde günü hiç geçmez düzenlidir. Çok korkuyorum bebeğim daha çok küçük ve 2 doğumum da sezeryan. Ne zamana kadar beklemeliyim test için sizce hamile miyim 😣