Doğum zamanı eşim ilk gün sütüm gelmediği için sma 1 mamasını almıştı birtek o gün kullandık ve ağzını açtık birdaha hiç kullanmak nasip olmadı. 52 günlüğüz şimdi o mama çöpe mi atılmalı şimdi ? Bilemedik ne yapacağımızı. Bilen yardımcı olabilir mi? :(