hanımlar böcek mi sokuyor sivri sinek mi ısırıyor alerjisi mi var ne hastalığı var anlamıyorum buraya yazmıştım kızımın gözü şişti diye dün gözüne bişey takıldı araştırma hastanesinde incelediler çok zorlu bi geceydi bir sürü şey sıktılar falan bugun bi tık açılmış gözü ama ateşi ve ishali başladı pişik olmuş işerken bile ağlıyor çok huysuz cansız sanki ve sağ ayagının üstü sanki yanmış gibi kıpkırmızı şişmiş tostop olmuş ayağı asla ısırık izi yok anlamıyorum ne oluyor vücudunda sabah 1 tane muzu güç bela yedirdim ilaç vermek için onu da hemen kustu ilacı da kustu tabi tekrar ateş düşürücü verdim havuzuna su doldurdum oynadı biraz ateşi düştü şimdi de poposunu tutarak ağlıyor su gibi ishali var yediğini çıkarıyor gözü tam düzelmiş değil ilaçlarını kullanıyorum ama neyin sebep olduğunu anlayamıyorum böcek sokuyor da hasta mı ediyor yoksa salgına mı yakalandı bilmiyorum evde böcek göremiyorum nedir yani bu yaşadığımız şey