sezer2022 KLORAK VPN uygulamasıyla kaçak girdim, ama gerçekten kimse yok 😬 bide o uygulamayı açınca normal internete hatta foruma bile giremedim
ppzeynep Rengarenk52 Para kazanmaya devam edebilecekleri bir sürü platform var. Sorun yaşamazlar. Keşke tiktok kapatılsa. Gençler orada iyice zıvanadan çıkmış durumda.
AlinaEmreHan1 Balkizlarim Tiktoku tamamen kaldırsalardı tüm dünyada iyi olurdu😄 Bizde Kırgızistandan yasakladılar ama yine VPN ile kullanıyorlar
AlinaEmreHan1 KLORAK hiiiiçbişe olmaz merak etmeyin Rusya’da 2022 den beri kapalı kalıcı olarak kapandı, ne oldu bir şey olmadı değişen, hala vpn ile kullanıyorlar 😂
Balkizlarim AlinaEmreHan1 VPN bağlantısına Allah bildiği gibi yapsın oda kalksın madem yaaa yok valla alina iyiye gidilmiyor tedirginlik diz boyu sadece tiktok mu gitse iyi olacak dersin hayır ama bir nebze insanlık dolaşır ya eski günler dönmez ama böyle herşeyin cilki çıktı 🥹
AlinaEmreHan1 Tubasahra yok canım gitmiyor Profilin bile silinmez başka ülkeye geçince hiçbir şey olmamış gibi tekrar girmeye devam ediyorsun
rose90546_ KLORAK Çok kullanan biri olarak iyi oldu. Gündemi takip eden zaten Twitter’dan eder. Ayrıca iki üç link verip altına Mercedes evini villa yapan asalaklar da olmayacak artık
uykucukoalaa KLORAK kapansın ya fenomenler için seviniyorum ne yalan söyleyeyim 😂 hepsinin kocası evde çalışmıyor ne güzel sefa suruyorlar bizden iyi yaşıyorlar biraz da onlar çalışsın kolay para kazanmasin ( butiği vs olanları kastetmiyorum tabiki )🫡
jalepoyraz uykucukoalaa valla doğru dedin bizimkiler essek gibi calisyyo gene onlar gibi olamıyoruz halimize şükür de 🙂
Tubasahra AlinaEmreHan1 Tesekkur 3derim canım bak buna sevinddim ya.Dun yer kaplamasin diye uygulamayi da sildim de suan fotograflar geldi aklima 😁
AlinaEmreHan1 Balkizlarim Haklısın abla 🫶🏾 Ama silseler bile fayda etmiyor yani dediğim gibi bizim ülkede yasakladılar genç nesile karşı kötü örnekler oluyor gibi söyleyerek ama genç nesil VPN ile giriyor hala Türkiye’de ise yaşlılar giriyor tam tersi😆gençleri izlemek için
AlinaEmreHan1 Tubasahra Rusya’da da çoğu korkup resimlerini telefonlara aktarmışlardı artık giremicez diye, ben dahi . Ama boşuna yapmışız 😄her şey olduğu gibi duruyordu