Evet başlıkta da belirttiğim gibi 3 buçuk aylık bebeğim neredeyse doğduğundan beri Sağımla sütümü veriyorum yetmediği için de mama da ilave ediyoruz. dünden beri biberonla verdiğim sütü içmek istemiyor ağzında çok oyalıyor ,hatta birkaç kere ağladı ama sütü çekip mamayı verdiğimde içmeye devam ediyor ben de sütü aralarda çaktırmadan vermeye çalışıyorum bunun sebebi ne olabilir. Adet döneminde sütün tadını değiştiğini okumuştum gama adet döneminde de değilim o yüzden şaşırıyorum açıkçası sebebi ne olabilir diye, gerçi doğumdan sonra adetlerim düzene girmedi henüz belki de adet olmam yaklaşıyordur bilemiyorum o etkiler mi acaba🤔