gizem2704 38 haftamda doğum yaptım solunumu 40 kem 80 çıktı entübe edildi bebeğim henüz 3 günlük bebek bu süreci yaşayan var mı ne kadar entübede kalır yoğun bakımdan ne zaman çıkar