Askimlar aşırı regl sancısı gibi çok fenayım belde kasıkta bacaklarda ağrı var gelip gidiyor çocuk kendini topluyor sıkıyor 37+4 reyiz erken doğum bekliyorduk 34 gibi falan aşırı yoğun akıntım var mide bulantisi var öğlen ogurdum bissuru çok az istiğfar ettim ogurmek bile acı verici pazartesi akşam saatine randevu yazmis doktorum acaba dogumami alicak napcak ve kızlar sixden ricam nroaml doğum olucak epidural oneriyormusunuz ilkini normal doğurdum o sancı beni bitirdi korku kaldı bende epidural istiyimmi sizce rahatlatiyormu yapanlar varmı lütfen yoruma bu arada 2. Doğumum ilk kixim 34 TE dünyaya geldi Nisan gelemsiyle doğuma gittik bunda ne Nisan ne su gelemsi yok illa gelemsi gerekiyormu gelmeden açılma olurmu