lolitam Kızlar maksat sohbet olsun eğer bekar olsaydınız şimdi ne yapıyor olurdunuz yada neredeydiniz ben kesinlikle dışarıda olurdum ve alışveriş yapıyordum cumartesi benim günümde kesinlikle kendime ve alışverişe ayırırdim siz neler yapardınız 😒😍
Melike_ikra lolitam şuan bekar olsaydım ki bekarken öyle yapardım izne çıkıp arkaşlarımla Bodrum tatili ❤️😍😍😍
lolitam GezginPaNDa ne güzel benim ailem pek izin vermezdi böyle şeylere bizde gizli saklı giderdik 😂
Tubasahra lolitam Muhtemelen hiç iyi durumda olmazdım.Ya ölürdüm ya da birini öldürür hapiste olurdum 😁😁
AnnaKurt Şehir olarak kesin Ankara da olurdum. Eşimle evlenmesem Ankara da yaşamak istiyordum. Orda burda geziyor olurdum herhalde 🤣🤣 Göksu parkında ne güzel piknik yapılır şimdi 🤌🏻🤣
Oglumunannesiyim__ lolitam altımda arabam güzel bir işim ekonomik özgürlüğüm olurdu muhtemelen yine aile evinde yaşıyor olurdum ama kendi kararlarım olurdu düşününce bir miktar üzüldüm 🙄
lolitam Oglumunannesiyim__ evlilk sendende çoğu şeyi aldı götürdü değil mi evliliğin getirdi sorumluluk bütün hayatımızın önüne geçiyor malesf ki
lolitam ahkalbimm evet şimdi düşünüyorum o zamn sıkılırdim bir süre sonra şimdi ozlem duyuyorum elimizdekinin kıymetini bilemedik😒