Ahhh ahh eskiler nasıl buyutuyormus bizleri hiç anlamıyorum yeni nesli gördükçe ilk meme reddi yaptı çok ağladım emziremiyorum diye lohusalikla ama dedim ki yeterli bebeğim anne sütü alsın sagarak biberonla besledim 50 günlükten itibaren de biberon reddi yaptı şuan 105 günlük zar zor uykusunda besliyorum