Hanımlar adetime 6 gün var bacaklarda ağrı var kasıklarım da aynı şekilde acayip baş ağrısı ve dönmesi var normslde regl olduğumu hissetmem bile lavaboya gidince fark ederim bu şekilde olup gebe kalan var mı ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler olmadı zaten baya da geç öğrendim ben aylık detaylı temizlik yaparım o zmnlar kanamalarım oluyordu düşük tehlikesi geciriyormusum 3 aylıkken öğrendim kızımı bunalr gebelik belirtileri olabilir mi