Kızlar umarım doğru yazabilmisimdir.ya sizde de oluyor mu bilmiyorum ben gün içinde çok sıçrıyorum. Yani sadece dalmak üzere falan değil normal otururken bile sıçrama refleksi geliyor. Sizce üzerine düşmeli miyim bu durumun 🙂
312 aylık olan benim bu arada 🙃 başlık dikkat çeksin diye öyle yazdım