Burcutku Oğlum 50 günlük neredeyse her emzirme sonrası hıçkırıyor sonra da biraz kusuyor normal bir durum mu endişe edilecek bişey var mı?
Cansuu1 Burcutku canim benimde oyleydi emzirirken hava yuttugu icin olurmus ve midesidw buyurmus. Korkma sadce dik emzirmeyencalis dedi bana doktorum. Ama ben ondik emzirmeyi hic beceremedim😬
Burcutku Dik nasıl emzinki zaten bende normal olduğunu düşünüyorum da yine de sormak istedim herkeste bu kadar sık mı diye
Zeynepppppp Günde 7 kere tuttugu bile oluyo dün doktora götürdüm sordum normal nefes alma islemi icinde tutuyo dedi 5 6 aya gecer dedi