Pasamdapasam Kizlar zimaks antibiyotik kullanmaya hazir hale gelince dolapdami disardami durmali evimiz 25 derece ustunde gibi genelde sicak oluyor cok ne yapmam gerek .kutuda 25 derece alti oda sicakliginda yaziyor
Nilamom11 Pasamdapasam ben dolaba katmıyorum evimde 25 derecelerde bir sorun yaşamadım ama ne kadar doğru bilmiyorum tabi