İlaç kullanılmıyor malesef bu aylarda bende bu durumu yaşadım . Doktorumuz Biogaia vermişti içeriğinden dolayı bağırsakları düzenliyor günde 3 damla falan veriyordum . Gaz problemimiz yoktu sadece sulu dışkıdan dolayı kullandım geçmişti . Her bebek farklı doktorunuza sorabilirsiniz kullanmak için