gokcesmommm Avent ultra soft emzik almıştım başta ama biraz emip bırakıyor sonra Nuk aldık kauçuk onuda az emip bıraktı kabul etmiyor Sonra wee baby desenli emzik aldım onda da aynı şekilde yaptı bazen uyurken alıyor bırakmıyor emiyor ama gündüz böyle ağlama krizlerinde yada normal bir anında veriyorum öğürüyor almak istemiyor yada az emip eliyle çıkarıyor biliyorsunuz ki emzik kurtarıcı ağladığı zaman ne yapacağımı şaşırıyorum tek başıma bakıyorum eşim polis memuru çoğu zaman görevde öneriniz var mı şu emziği deneyebilirsiniz dediğiniz
DevosMom gokcesmommm bibs denediniz mi? Çoğu bebek seviyormuş onu. Benim olan da emzik tutmadı ben saldım artıkta siz bir deneyin isterseniz
annekadin21 gokcesmommm philipsij anne memesine benzeyen bi modeli var. Onuda denedm almadı. Damakli damaksiz olunca ne fark oluyor bebek neye göre tutuuo bilmiyorum doktor Brown tavsiye ettiler bana ama denemedim.
gokcesmommm DevosMom Hayır denemedim ama o emziğe baktım baya öneren varda aventle ucu biraz benziyor gibi geldi bana DevosMom
esramihra25 Philps avent kesinlikle 5-6 farklı emzik denedik olmadı avent emzik tutmayan çocuk görmedim
DevosMom gokcesmommm aventten yapısı farklı diye biliyorum. Yine de bir dene istersen belki faydasını görürsün canım
gokcesmommm annekadin21 Çok zor bir durum gerçekten bende anlamıyorum neye göre şuan parmağını emiyor bir sürü emzik koleksiyonu var ve parmağını emiyor :(
Melekanne91 gokcesmommm chicco kullanicisiyiz 2 buck yasinda oglum valla tutmuyorsa zorlama bacim smdi biraktiramiyorm kara kara dusunuyorm kirmadan uzmeden biraktirayim diye cok zor ya
gokcesmommm Melekanne91 Orası doğru fakat emzik biraz kurtarıcı oluyor dışarı çıkınca durduramıyorum bebek arabasından kucağıma gelmek istiyor evde de uykuya çok zor geçiyor tek te olunca işlerimi yapamıyorum yemek bile yiyemiyorum bazen sütte verdiğim için sütümde azalmalar oluyor şuan çaresizce emzik araştırıyorum
gokcesmommm annekadin21 onu da yapıyordu ama bu ara baş parmağını emmeye başladı sağlık ocağında ki doktor da şekil bozukluğu olabilir emdirmemeye çalışın dedi
annekadin21 gokcesmommm yaa, nie böyleler ya. Bende de öyle. Ben ac falan duye dusunuuroum oyle yaptıkça.elinide kesfediyo olabilir tbi
Melekanne91 gokcesmommm haklisiniz ben dogar dogmaz tutturmustum sutum gelmemisti 3 gun mama ve emzik vermistim ozamn alismisti erken dogdugundan ceneside guclensin istemistim ama meme reddi bizi birakmadi 6 ay emebildi sadece oda silikon ucla.suan 2 buck yasinda asiri emzik bagimlisi hatta bunu kullaniyor aglayinca anne agladim emzik ver diyor😅sakinlestrici tabiki ama birakmasida bi okdr zor cidden nasil yapicam bilmiyorum kirmadan yormadan bagini nasil koparablrm bilemiyorum 3 emzikle geziyor benimki
MinikPandam_ gokcesmommm kızıma her yolu denedim ama hiç emzik tutmadi. güzel tarafı ileride Emzik bıraktırma zahmetine girmiyorsunuz:)
gokcesmommm annekadin21 Büyük ihtimalle elini keşfediyorlar çünkü bazen bende aç sanıp mama veriyorum ama aynı hareketi mamadan sonra yine yapıyor
mutlubibekleyis gokcesmommm 2 aylık. İlk 28 gün vermek istemedim red yaşamamak için, şimdi de tutmuyor. Bir sürü emzik aldım, hiçbirini tutmadı. Mamajoo aldım en son zorumla biraz tuttu, onu da atıyor birkaç saniyeye. Yani olmayınca olmuyor sanırım 🫠