emotion1234 Bebeğim dört aylık.Ablasıda alerjik bir bebekti aynı bulgular ondada var.Ablasına 2 defa deri ve kan testi yapılmasına rağmen çıkmadı.O yüzden doktora bile götürmedim.Şuan kendim süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum.Gözle görülür bir düzelme yok kaçaklarım oluyor ondanda olabilir.Ablasında aylarca patates ve zeytin yemiştim ondada ne kaka ne döküntü düzelmemişti.