damlaa06 Telefonum bozuldu iki model arasinda kaldim kullananlar yorum yapabilirmi ikisinin arasinda kladim SAMSUNG S24 ULTRA İPHONE 15 PRO MAX
kirikkalp damlaa06 kullananlar yorum yapacaktır başlığı öneri ile değiştirirseniz daha iyi yardımcı olurlar diye düşünüyorum 😊
Yenikitapkokusu damlaa06 İkisi de çok güzel telefonlar ama Samsung bir süre sonra her modelinde olduğu gibi hız problemi yaşıyor bu sebeple 15 daha mantıklı seçenek olur.
drysvrucr S23 ultranın kamerası süperdi 24 de çok güzeldir diye düşünüyorum. Android kullanabilsem kesinlikle s24 ultra alırdım. Ama bu iPhone yapışıyor insana çok düşünürdüm ama yine iPhone alırdım sanırım 😄
Asyaveannesi04 damlaa06 2 senedir 14 promax kullanıyorum taş gibi şimdiye kadar hep iphone kullandım asla şaşmaz
Miracinannesi_ damlaa06 samsungun snapdrogon işlemcili her hangi bir modelini iPhone tercih ederim ikisini de kullanmis birisi olarak yorum yapıyorum
Nur1734 damlaa06 ıphone 15 pro Max kullanıyorum bende ikisi arasındaydım çok ara da kalmıştım ama ıphone derim
GezginPaNDa damlaa06 kesinlikle samsung. Marka takıntısı olup teknolojik özellik anlamayanlar iPhone seçip dünya para öder. Özellik bilenler samsung 24 un daga iyi olduğunu görür