Poly-ana LaraCroft Geçen sene oğluma emzik tutturmak için tüm markaları denemiştik nukta almıştık e bebekten 2lisi 20 TLydi ne ara bu fiyat olmuş 😂
miraymom2 LaraCroft ayy biz de nuk kullanıyoruz 6 aydan soraki lazım bana keşke o olsaydı bende bulamıyorum maalesef 🥺