Kızlar merhaba dün akşam çamasırlarımı astım balkonda 6yıldır aynı evdeyım bu arada. Çok afedersiniz iki telde iç çamasırlarmz olduğu için yukardan görünmesin diye iki taraflı başörtü attım sabah bi baktım kuş oraya bi kaç tane çalı getirmiş yuva yapmaya calısıyo . Ama altında iç camasırları telde komple camasır napcagımı sasırdım kuş şuan yok ama çalılar duruyo napmam lazım bana bi fikir veririmsnz