Laviestnul biz de aynı durumu yaşıyoruz, diş ateşi 39 olmaz, bebekler için 39 ateş yüksek ateş demek, biz o yüzden hiç düşünmeden doktora gittik ki doktorumuz da aynısını söyledi, diş ateşi 39a çıkmaz dedi, kızım boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotiğe başladık, siz de mutlaka bir doktora görünün