iyiki yumurta alerjisinden dolayı kızamık aşısını 9.ayda değil 1 yaşında yaptırdık. Fakülte hastanesinde gözetim altında yapılıyor. Öğlene kadar müşaade altında tutuyorlar, damar yolu açık oluyor anaflaksi riskinden dolayı. Biraz uzun sürüyor, çocuk biraz hırpalanıyor iğneler yüzünden ama bi şekilde atlatılıyor. Geçmiş olsun