Oğlum 9 aylıkken kontrole gittik 9.500 kg 76 cm şuan 11 aylık tartılmadık ama tahminimce 10 kg ben kilosunun iyi olduğunun farkındayım annem zayıf diyip duruyor mama veriyormuşum çok 1 yaşına girdi artık verme sadece ek gıda ver diyor sabah kahvaltı ettiriyorum öğlen çorbası var sonra meyveli yoğurt tarzı ara öğün akşam yemek veriyorum sonra da meyve veriyorum yine azar azar bunun dışında acıkırsa mama veyirorum bir kutu (400 gr) mamayı 5-6 günde tüketiyor ortalama sizce çok mu mama veriyorum acıkıyor sürekli de yiyecek mi tepeyim anlamadım 🥹