Merhaba Sevgili anneler, bebeğim erkek 5 ay 7 günlük hafiften meyve damla damla veriyordum birde bu sabah Bestiron damla verdim ondan mı bilmiyorum, birde saçının arasındaki kızarık yerede sürekli eli gidip kaşıyor, fotoğraf yükledim bebeğimdekiler İSİLİK Mİ ALERJİ Mİ?

