Tecrübeli anneler merhaba.
Biz 5 ay 24 günluguz. 1 - 1.5 aydır dış belirtileri yaşıyoruz salyalar yoğun bir sekilde kasinmalar vb.
Gecen hafta da ateslenme oldu grip vn ama ates 38 üştüydü hastalık biliyurm. Ust disler belirgindi onlar çıkar diye derken altlar iyice damagi belli etti asiri kızarıklık yok ama sislik war hafif.
Ve hic olmayan birsey oldu kaka biz normalde 4 5 6 gunde kaka yapardik ama dunden buyana 5 6 kez yapti . Dis belirtiisimidir. Ates yok. Huysuzluk da ama ishal gibi kaka.
Boyle mi oldu sizede kac gunde cikar siralama nasıl oluyor