DevosMom asli8 son 5 gündür iyi gitmiyor. Dil geliyor çünkü 😂😂 Din gece hiç uyumadık. Öğlen bir şekerleme yaptı. Anca 4.30 gibi uyuyabildi 🙃
dilberhala1 asli8 6 ay 17 günlük olduk ben ilk 4 ay hiçbir şey anlamadım ne gaz ne bir şey hiçbir şey yoktu ye iç yat uyu modundaydı ohhhhh mis gibiydi ama 4. Aydan sonra çocuk evrildi resmen 😂😂😂 şu an 6 ay 17 günlük dişi çıktı istiyorki hep kucak kucak kucakkk 😂😂 tuvalete bile beraber gidiyoz öyle diyim 😂😂😂
3kedili2bebekli asli8 8.5 aylıklar bir tanesi emeklemeye başladı durum vahim bir de köye geldik babannelerine karıştırmadık yer birakmadi aklımız çıkıyor peşinde koşmaktan yoruldum ama iyi gidiyor 😂
asli8 dilberhala1 benim oğlum gazlıydı ve belli saatleri vardı 3 saat falan susmadan ağlıyordu şimdi o günler geride kaldı çok şükür. 5 6 aylık olunca düşünemiyorum ne yapacağım😂
gizem231217 dilberhala1 dua et ilk 4 ay rahat etmissin 😀😀 bizde gaz vardi ilk 4 ay da gece gunduz uyumadik mizir mizir reflü de vardi. Simdi 8 aylik kucaktan hic inmiyor
Asyaveannesi04 asli8 2.5 yaşında 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz, istediği olmadığında ağlaması 🤦🏻♀️ sabır ede ede dişim, saçım kalmadı analık zor ben birdahaki hayatımda baba olmak istiyorum 😂