mcihangirinannesi Selam kızlar, bebeğim 6 aylik olmak üzere süt ve mama da veriyorum ama halsizim çok çabuk yoruluyorum. Değerlerime baktırdım normal. Benim gibi hissedenler var mı ve neler yapıyorsunuz kullandığınız vitamin falan var mi
Myrtle mcihangirinannesi 3 aylik kizim, regenesis max, magnimore plus, solgar b12 kullaniyorum. Yine halsizim. Gece deliksiz uyuyamamaktan diye dusunuyorum artik 😏
mcihangirinannesi Myrtle uyku tabikide çok etkili bizim uykumuz biraz olsun düzene girdi, darısı size inşallah
Myrtle mcihangirinannesi hayir, hamileyken bunlari kullaniyordum doktor devam edebilirsin demisti bende devam ediyorum