Alya94 Önce gece beslenmesini kestim. 1 hafta adapte olmasını bekledim. Baktım gece beslenmesini kesmeme alıştı. Kabullendi ve uykularından meme diye uyanmiyor. Sonra gündüz de memeden kesme kararı aldım. Önce psikolojimi ve kendimi hem beyinen, hem bedenen buna hazirladim. Çünkü önce annenin hazır olması, kararlı olması gerekiyor. Sonuçta anne hazır değilse kiyamiyor asla ve memeden kesicem dediğiniz her an kendinizi meme verirken buluyorsunuz. İstikrarlı oldum bende. Benim çocuğum yemeklere aşina olsun dedim kendi kendime. Çünkü meme önünde sonunda bitecek birgün. Günden güne büyüyor. Aklı her şeye yetmeye basliyor ve zor olacak. İşin tuhafı goguslerimde anlamlı sütte yok. Bebeğimin muhabbeti sadece alışkanlıktan ileri geliyordu. Bende gündüz ne kadar meme verdigimi, bebeğimin kaç kere istediğini saydım. Günden güne azaltarak, psikolojisini başka yerlere çekerek yavaş yavaş kestim. 10 kere veriyorsam 1 haftada 5 e indi. 2 hafta da o 5 sayısı da yavaş yavaş bitti. 3.hafta hiç vermedim. 2 gün aşırı zorlandım o da inat ettiği için. 1 kez de olsa istiyordu çünkü ama ben bitti diye kararlı durdum. 2 günün sonunda o da artık olmadığını anladı. Bu sefer gündüz de meme isteyen, yakamı çeken, inat eden çocuk değişti. Yemeklere, ara öğünlerde ağırlık verdim ve çok sukur sevdi. Tabi ayila bayıla yemiyor. Yazın sıcağı, zaman zaman dönemsel hastalıklar, damak tadı etkilemiyor diyemem. Fakat şunu anladım ki meme bağımlısı çocuklar gerçekten ek gidada anneyi canına doyuruyor. Ben ne zaman memeden kestim oh ne dünya varmış dedim. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgiler🍂🍂