inciliduygu Merhaba kızlar 10. Aylık olduk ve ek gıda yemiyoruz 😞 mamayı bile zor içiyor dişte çıkarıyordu ondan mı oldu bilmiyorum çok üzülüyorum yoğurta ağzını açmıyor çok yoruldum yedirmeye kandırmaktan ama ağzını asla açmıyor aç da olsa aynı
inciliduygu inciliduygu meyve de yemiyor zaten kusuyor yedikçe meyveyi sevmiyor artık yoruldum 😢 var mı benm gibi olan ne yapmam lazım
majamm inciliduygu nasil yani hicbisey yemiyo 😟 tavuklu corba yapmayi denedin mi? (tavuk+patates+havuc+tatli biber+salatalik) 10 aylik bebek hersey yemeli artik. yogurt+muz+cocuk biskutleri bunlari karistirip da verebilirsin
inciliduygu Çorba içerse çorba içiyor ama meyve yediği an kusuyor 🫤maalesef yediremiyorum çok iştahsız