morsevenanne9 Yeni 10 aylık olduk kızımın nazi bitmiyor deliricem sürekli bağırıp duruyor huysuz durmuyor bağırıyor sizinde böylemi ya bilmiyormu bu durum biktim
AyseSena morsevenanne9 benimki 9 aylık aynısı maalesef sinirlerim gerildi artık bazen bağırasım geliyor zor tutuyorum kendimi 😕
Bilgem2009 morsevenanne9 benimde öyle bir de yemek yemez.. dışarı çıkarma imkanınız varsa en azından kapının önüne çıkarmayı deneyin ben öyle yapıyorum yoldan geçenlere bakıyor
morsevenanne9 yildiz-alp2024 alt iki disimiz cikti üst dişleri çıkıyor olabilir sürekli böyle olmaz demi bu geçici bir durumdur inşallah diş yüzündendir herseyi agzinida götürmeye başladı sürekli bağırıyor
morsevenanne9 Bilgem2009 bende balkona çıkartıyorum bizim apartmanda komşulukta yok iki senem olucak ama kimse birbiriyle haşır neşir değil çok soğuk insanlar
morsevenanne9 elfpyrz birde bağırması başladı gece felan uyandığı zaman uykusu bölünmesin diye sallıyorum bağırıyor yırtıyor kendini 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ranabyram Evet ya hep sinirli hiç bu kadar degildi bagriiyo sinirlenince yüzümü yolmaya çizmeye kalkıyor anlmadim.bnde 9 ay 17 günlük bizimde
morsevenanne9 Ranabyram evet benim kızımda yüzümü çizmeye çalışıyor yoruyor bir kac defa yoldu tirnakliyor