10 gün sonra 3 aylik olacak ikiz bebişlerim
3 saatte bir besliyorum birini ya emziriyorum ya sagip anne sütü veriyorum diğeri mama yiyor öğünlerde 90-100 cc yiyorlar
Diğer öğünde tam tersi yapıyorum süt içen mama yiyor, mama yiyen süt içiyor.
Sizler kac saatte bir kaç cc veriyorsunuz beslenme duzeniniz nasil?