mete2711 evet yani bir yere gittiysem eve aldığımdan ona da alırım mesela bazen torunu geliyor ikisine aynı anda bakıyor bir hafta başkası belki kabul etmez ama ben memnun olduğum için idare ediyorum imkanım olsa daha çok para da veririm ama çok sıkışığız hem ev hem araba taksidi ödüyoruz zor oluyor yarım gün çalıştığım için maaşım da yarım maalesef