mete2711 merhaba öncelikle katılıyorum diğer yorumlara bencede kendi evinizde bakması önceliğiniz olsun kamera bende koydum en başından bilgisi vardı bakicimizin kızıma 6 aylıkken bakmaya başladı şuanda kızım 28 aylık hafta içi beş gün bakıyor sabah 8 öğlen 2 saatleri arasında ama eve geç gelsemde sağolsun idare eder aylık 12 bin veriyoruz Manisa da yaşıyorum ben aynı sizin gibi TV acmamasini rica ettim sağolsun hiç açmadı hep oyun oynadı yani işini güzel yapan birini bulursanız bunlar fazla istekler değil inşallah bulursunuz gönlünüzce