Oğlum 2 ay 5 günlük. Bugün sünnet doktoruna muayeneye gittik. Doktor sünnete uygun ne zaman yaptırmak istersiniz dedi. Haftaya olur dedik.operasyonun nasıl ilerlediğini , iyileşme süresini anlattı ve sonrada bana soracak olursanız 6.ay bitiminde 7.aya girerken yapalım. En uygunu budur dedi.çocugu operasyon sırasında sakinleştrmek ve tutmak daha kolay olur. Şimdi ameliyathanede de ağlasa sakinleştirici bile yapamayız dedi. Biz eşimle ikilemde kaldık ve düşünelim dedik. Böyle bir durumda sz olsanz napardınız. 15 dakikalıgına ağlasada zırlasada bu operasyona razı olur muydunuz ? Yoksa doktorun dediği gbi 6. Ay da yaptırırdınız.??