kybelgin Anneler selam benim bebeğim 4 aylık uyku problemi yaşıyoruz gündüzleri asla uyumuyor ve gün boyu kucağımda kalmak istiyor desteklerinizi bekliyorum ❤️
yildiz-alp2024 kybelgin tek tesellim bı kac ay sonra az da olsa rahatliyorsun 4. ay atak dönemi olmustu bizde berbat geçmişti